شرکت ها-داستان برند تی هاب

داستان برند تی هاب

شروع بعضی کارها میتونه چنان بر مسیرتون تأثیر بذاره که خاطره‌اش رو هیچ وقت فراموش نکنید؛ برای من «تی‌هاب» یکی از اون کارهاست.

1399/07/07
شرکت ها-داستان برند تی اکسپرس

داستان برند تی اکسپرس

وقتی مدیرعامل تیپاکس شدم، تصمیم گرفتم امور تخصصی حوزه کوریر سرویس رو مستقل و از بدنه اصلی جدا کنم تا به شکل مجموعه‌های مجزا به کارشون ادامه بدن. یکی از این بخش‌ها خدمات بین‌الملل تیپاکس بود که در دهه 50 فعالیت داشت اما بعد از انقلاب به دلیل سیاست‌های خارجی، در دوره‌های زمانی مختلف کار‌ش محدود شده بود و داشت راهش رو کج دار و مریز ادامه می‌داد.

1399/06/20
شرکت ها-روایت شکل‌گیری برند «ایفا»

روایت شکل‌گیری برند «ایفا»

تا حالا براتون پیش اومده که بخواید کسب و کاری رو راه بندازید اما فضای کافی برای انبار کردن محصولاتتون در اختیار نداشته باشید؟ تازه اگر کسب و کار رو راه انداختید و فضایی رو هم تامین کردید، به محض دریافت اولین سفارش چه کنم‌هایی مثل چطوری بسته بندی کنم؟ چجوری ارسال کنم؟ و... گریبانگیرتون میشه.

1399/05/21
شرکت ها-موفقیت، همیشگی نیست !

موفقیت، همیشگی نیست !

یه لحظه تصور کنید الآن که تابستونه و بستنی حسابی می‌چسبه، ما جلوی فروشگاه‌های لباسمون بستنی بفروشیم. به نظرتون شدنیه؟ قطعا‌‌ً میگید نه. هر کاری تخصص و بازار خودشو لازم داره و به هر قیمتی نمیشه پول درآورد.

1399/05/11
شرکت ها-روایت شکل‌گیری «نونا استودیو»

روایت شکل‌گیری «نونا استودیو»

همیشه داشتنِ یه ایده ناب برای راه‌اندازی کسب‌وکار کافی نیست؛ گاهی اوقات به کسی یا سازمانی احتیاج دارید که روی ایده‌تون سرمایه‌گذاری کنه یا بهتون نشون بده مسیرِ درستِ موفقیت چیه. ما در هلدینگ فاخر برای ایده‌های شما جایی رو به اسم «نونا استودیو» طراحی کردیم که یه فضای کار اشتراکیه و به شما اجازه میده تا از زیرساخت‌های هلدینگ مثل منتورینگ، مشاوره، زیرساخت‌های IT، مالی و برندینگ استفاده کنید.

1399/05/06
شرکت ها-روایت شکل‌گیری برند «مهان پوش»

روایت شکل‌گیری برند «مهان پوش»

دو موضوع من رو هیجان‌زده میکنه؛ شروعِ کارهای تازه و توانایی‌های گروهی. «مهان پوش» هم از این قاعده مستثنی نیست… علاقه من به صنعت مُد باعث شد که سال ۹۲ با یه برند اروپایی مذاکره کنیم و براش کلی زیرساخت چیدیم اما یک مرتبه ورق برگشت و اوایل سال ۹۵ ماجرای تحریم‌های ایران بالا گرفت. اون برند هم بخاطر چند صد شعبه‌ای که توی امریکا داشت، حاضر نشد همکاریش رو با ما ادامه بده.

1399/04/28
شرکت ها-با خیال راحت به کارت برس و تی‌نکست‌‌اش کُن

با خیال راحت به کارت برس و تی‌نکست‌‌اش کُن

زندگی توی روزگار شتاب‌زده امروز ایجاب می‌کنه که کارهایی مثل ارسال و جابجایی بسته به شیوه‌ای مدرن‌تر انجام بشه. خصوصاً ارسال بسته در کسب‌و‌کارها که دغدغه اکثر مدیراست ولی فرصت ندارن که بهش فکر کنن.

1399/04/02
شرکت ها-لذت انجام کار غیرممکن

لذت انجام کار غیرممکن

خوگر ، در ابتدا محدود به یه ایده در زمینه توزیع کالا در سراسر کشور می‌شد و قرار بود با امکاناتی که مجموعه در اختیار داشت، کارش رو شروع کنه.

1399/02/29