حضور تیپاکس و تی‌تک در نمایشگاه لجستیک

    حضور تیپاکس و تی‌تک در نمایشگاه لجستیک

     

    هنوز از استانداردهای جهانی فاصله داریم

    نمایشگاه «لجستیک و زنجیره‌ تامین، صنایع و تجهیزات وابسته» هفته گذشته برگزار شد. هنوز هم این نمایشگاه به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه این صنعت با بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند پست اکسپو فاصله زیادی دارد. شاید یکی از مهمترین دلایلش این باشد که این صنایع در ایران هنوز به بلوغ کافی نرسیده و بسترها و زیرساخت‌های لازم برای عرضه نوآوری و دستاوردهای خود را ندارند. اما باوجود این مسائل برندهایی هم بودند که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و خلاقیت بیشتر حضوری بهتر از سال پیش را داشتند. از طرفی شرکتهای جوان نیز توان حضور را پیدا کرده بودند که باعث امیدواری به آینده صنعت پست و لجستیک در مسیر آتی بود.
    تیپاکس هم با توجه به جایگاهش در این صنعت علاوه بر معرفی دستاوردها به ذی نفعان و ذی ربطان این صنعت کارگاه‌هایی را برگزار کرد که با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. از طرفی برند جوان از خانواده هلدینگ فاخر یعنی تی‌تک از دستاوردها و توانمندی‌هایش پرده برداشت.
    امیدوارم تمام فعالان و کسب‌وکارهای این صنعت در ایران که بخش مهمی از ساختارهای اقتصاد کشور هستند علاوه بر این نمایشگاه‌های داخلی بتواند حضور پررنگ تری در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشند‌.

    اشتراک گذاری :
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران