گفتگوی مهرداد فاخر با مجله C.I.O

    گفتگوی مهرداد فاخر با مجله C.I.O

    در هفته‌ای که گذشت، نشریه‌ی انگلیسی‌زبان CIO طی گفتگویی با مهرداد فاخر، بنیان‌گذار هلدینگ فاخر و مدیرعامل شرکت تیپاکس، درباره‌ی پیشینه‌ی کاری او، موقعیت کنونیِ کاری، اهداف و چشم‌انداز کاری و مجموعه‌های تحت مدیریتش مصاحبه‌ای را منتشر کرد. مجله CIO که یک نشریه‌ی تخصصی در حوزه‌ی معرفی کسب‌وکارها و کارآفرین‌های موفق و روایت‌کننده‌ی‌ داستان شکل‌گیری و چگونگی به ظهور رسیدن آن‌هاست، طی این گفتگو با مهرداد فاخر به بازگو کردن ماجرای ورود او به کسب‌وکار خانوادگی و ادامه‌ی مسیر به عنوان مدیرعامل و در نهایت ایجاد یک مجموعه‌ی بزرگتر با نام هلدینگ فاخر پرداخته است. مهرداد فاخر طی این گفتگو درباره‌ی اهداف اصلی خود در مجموعه‌های تحت مدیریتش که توسعه‌ی اولین اکوسیستم لجستیک کشور و ایجاد رقابت همکارانه در بین بازیگران این مجموعه بود سخن گفته است. همچنین تلاش مجموعه برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی از دیگر اهدافی بود که در طول این گفتگو به آن پرداخته شده. از دیگر مواردی که مهرداد فاخر در این گفتگو به آن پرداخته‌، پذیرش و حمایت از استعدادهای جوان و دارای ایده‌های تازه و مفید است.

    تاثیرگذاری عمیق و بنیادین در جامعه و اقتصاد کشور از جمله انگیزه‌هایی هستند که مهرداد فاخر به صحبت درباره‌ی آن پرداخته‌ است.

    در ادامه، گفتگویی درباره‌ی سرعت پیشرفت تکنولوژی و چگونگی به خدمت درآوردن آن برای پیشبرد اهداف بشر و تسهیل فعالیت‌های روزانه از این طریق صورت گرفته است.

    در پایان این گفتگو، مهرداد فاخر به این موضوع پرداخته‌ که شرایط موجود برای آغاز و راه‌اندازی یک کسب‌وکار تنها وابسته به داشتن یک سرمایه‌ی اولیه‌ی بزرگ و شروعی کلان نیست، بلکه شناخت درست و کافی از بازار کسب‌وکار و جامعه‌ای که این کسب‌وکار در آن درحال شکل گرفتن است، گزینه‌ای بسیار مهم‌تر و پیش‌برنده‌تر است.

    لینک مجله:

    https://theciotimes.com/magazin/Top-10-Leading-Entrepreneurs-To-Watch-Out-In-2022/

    اشتراک گذاری :
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران