جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار

    جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار

     

    در جشنواره ملی «یکصد واحد مشتری‌مدار» از تیپاکس به عنوان یه برند ملی با سابقه 60 ساله تقدیر شد.


    خانواده تیپاکس برای رسیدن به این جایگاه تلاش زایدالوصفی کردن که همچنان هم ادامه داره.
    ما با اینکه در یه سال اخیر به واسطه شیوع کرونا با چالش جدی برای ارائه خدمات بی نقص مواجه بودیم اما سعی کردیم خیلی زود خودمون رو با شرایط وفق بدیم؛ شبکه نمایندگی‌هامون رو توسعه دادیم و به 500 شعبه در کل کشور رسوندیم تا مشتری برای گرفتن خدمات به نقاط بیشتری دسترسی داشته باشه. ضمناً با توسعه تیم خدمات مشتریان سعی کردیم سیستم پاسخگویی به مشتری رو تا حدودی اصلاح کنیم و بخش پیامک نظرسنجی بعد از تحویل بسته رو هم راه انداختیم.
    رصد و ارزیابی عملکرد نماینده‌ها، اختصاص بودجه مجزا برای جبران خسارت‌ها و سنجش رضایت مشتری از طریق تحقیقات بازار و... از جمله کارهای دیگه‌ایه که برای ارتقای عملکردمون انجام دادیم اما مطمئنیم که هنوز با رضایت صد درصدی مشتریانمون فاصله داریم کما اینکه غول‌های بزرگ #لجستیک دنیا هم هنوز نتونستن رضایت کامل مشتریانشون رو جلب کنن چون بخش عمده فرایند کار با نیروی انسانی درگیره و حتما احتمال خطا هست اما علم به این نواقص به ما کمک میکنه تا هر روز برای بهتر شدن بجنگیم و روند کارمون رو اصلاح کنیم.

    دریافت این جایزه برای من، خانواده تیپاکس و هلدینگ فاخر باعث افتخاره و قطعاً تعهد ما رو نسبت به مشتری بیشتر میکنه چون چشم‌انداز ما ارائه کیفیت در کلاس جهانیه.

    از همینجا از همه مشتریانی که در ارسال مرسولاتشون با تیپاکس به مشکل برخوردن عذرخواهی میکنم و امیدوارم مثل گذشته همدلانه در کنار ما باشید، ضعف‌هامون رو به ما گوشزد کنید تا با اصلاح اونا برند شایسته‌ای برای خدمت به شما باشیم.

    اشتراک گذاری :
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران