داستان برند تی اکسپرس

    داستان برند تی اکسپرس

     

     

    وقتی مدیرعامل تیپاکس شدم، تصمیم گرفتم امور تخصصی حوزه کوریر سرویس رو مستقل و از بدنه اصلی جدا کنم تا به شکل مجموعه‌های مجزا به کارشون ادامه بدن.
    یکی از این بخش‌ها خدمات بین‌الملل تیپاکس بود که در دهه 50 فعالیت داشت اما بعد از انقلاب به دلیل سیاست‌های خارجی، در دوره‌های زمانی مختلف کار‌ش محدود شده بود و داشت راهش رو کج دار و مریز ادامه می‌داد.
    بهتره بگم داشتیم یکی از پتانسیل‌های قوی تیپاکس رو از دست می‌دادیم.

    تا اینکه در هلدینگ فاخر یک SBU تشکیل دادیم که وارد پروسه حاکمیتی هلدینگ و بعد از اون تبدیل به شرکت شد. با این کار بخش خدمات بین‌الملل رو با اسم تازه «تی‌اکسپرس» دوباره به چرخه حیات برگردونیم.

    «تی اکسپرس» یه کوریر و کارگو بین‌المللی‌ست که به همه نقاط جهان ارسال مرسوله و بار داره.
    اما فرق اساسی اون با سرویس‌های دیگه اینه که با اتصال به درگاه اینترنتی «مای تی اکسپرس» می‌تونید برای اولین بار آنی استعلام قیمت بگیرید، آنلاین ثبت سفارش کنید و اگر نیازی بود از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره‌مند بشید.
    ما توی این پروسه با تیپاکس هم‌افزایی داشتیم؛ کارشناسان «تی‌اکسپرس» برای نمایندگی‌هایی که به نظر می‌اومد توانایی لازم برای ارائه خدمات بین‌الملل رو دارند، 3 دوره آموزشی برگزار کردند.
    حالا خدمات بین‌المللی ما در شعب منتخب به صورت کامل ارائه میشه و به زودی از درگاه «مای تیپاکس» هم میتونید به این خدمات دسترسی داشته باشید.

    آدرس وبسایت تی اکسپرس:
    https://tiexpress.ir/en/home-2/

    اشتراک گذاری :
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران