با خیال راحت به کارت برس و تی‌نکست‌‌اش کُن

    با خیال راحت به کارت برس و تی‌نکست‌‌اش کُن

     

    زندگی توی روزگار شتاب‌زده امروز ایجاب می‌کنه که کارهایی مثل ارسال و جابجایی بسته به شیوه‌ای مدرن‌تر انجام بشه. خصوصاً ارسال بسته در کسب‌و‌کارها که دغدغه اکثر مدیراست ولی فرصت ندارن که بهش فکر کنن.
    «تی‌نکست» سال ۹۶ به عنوان اولین استارت‌آپ ارسال مرسوله برای کسب‌و‌کارها، کارش رو با یه تیم کوچیک به اسم «تی‌پیک» شروع کرد و هدف اولیه‌ش حمل نقطه‌ به ‌نقطه‌ کالاها در سطح شهر بود. اما تابستان ۹۷، هلدینگ فاخر با نگرشی تازه مأموریت متفاوتی برای این مجموعه در نظر گرفت؛ ماموریتی که خط داستانی «تی‌نکست» رو تغییر داد: ارسال بسته‌های مرتبط با کسب‌وکارها!
    با توجه به توسعه‌ روزافزون کسب‌وکارها در بخش فروش آنلاین، «تی‌نکست» مثل یه همراه لُجستیکی کنار اونها قرار گرفت تا مسیر رشدشون هموارتر بشه. هدف هم کاملا  مشخص بود؛ ارسال مرسوله‌های مشاغلی که روزانه میخواستن حداقل پنج بسته‌ی پستی رو به دست مشتریاشون برسونن.
    ما باور داشتیم که اگه مسئولیت و جایگاهمون رو درست تعریف کنیم، خیلی سریع رشد می‌کنیم و همین‌طور هم شد؛ اسفند ۹۷ در شروع کار، رکورد زدیم و جالبه که برامون یه چالش هم بود. چون برای این افزایشِ تعدادِ سفارشات که به طور ناگهانی اتفاق افتاد چندان آماده نبودیم. پس خودمون توی دفتر مرکزی دست به کار شدیم و با ماشین‌های شخصی، وانت و آژانس، بسته‌ها رو به مقصد رسوندیم!
    اما بعداً ظرفیتمون رو به مراتب افزایش دادیم و پس از اون مسئولیت جمع‌آوری و توزیع شهری «مای‌تیپاکس» هم به «تی‌نکست» محول شد.
    ما سال ۹۸ رو خوب شروع کردیم اما در آذر ماه یه چالش جدید داشتیم؛ با افزایش تعداد مرسوله‌ها، زمان‌بندی جمع‌آوری و ارسال دچار تاخیر شد. برای عبور از این چالش، بلافاصله طرح «جت» (تفکیک ناوگان جمع‌آوری و توزیع) رو پیاده کردیم که بسیار موثر بود اما توی همون سال، تعداد مرسوله‌های مرجوعی بسیار بالاتر از استاندارد بود. موضوع رو بررسی کردیم و فهمیدیم علتش «عدم اطلاع‌رسانی به گیرنده» است. با همکاری تیم فنی، «ارسال پیام به گیرنده» انجام شد و نرخ مرجوعی بسیار پایین اومد. علاوه بر اون، تخصیص کمک هزینه‌ی تلفن به تی‌نکست‌یارها، نرخ مرجوعی رو به زیر یک درصد رسوند.
    با این‌که سال ۹۸ برای «تی‌نکست» پر از حرکت و جنب و جوش بود اما اواخر سال مثل همه بخش‌های جامعه درگیر بحران کرونا شد. پس به عنوان یه کسب‌وکار که برای خودش مسئولیت اجتماعی‌ای رو تعریف کرده، دست به کار شدیم و بسته‌های حاوی ماسک تنفسی رو‌ به‌صورت کاملا رایگان جابجا کردیم.
    امروزه «تی‌نکست» به کسب‌وکار‌هایی که بهش اعتماد کردن، خدمات لُجستیکی میده تا بتونن با خیال آسوده و به موقع، بسته‌هاشون رو به دست مشتری‌ها برسونن و روی کارشون تمرکز کنن. از مزایای «تی‌نکست» می‌تونم به پوشش مناطق ۲۲گانه تهران، قیمت ثابت در همه مناطق، ارائه پنل تحت وب به کسب‌و‌کارها، سرویس تحویل در همان روز، سرویس تحویل در روز بعد، پرداخت در محل و … اشاره کنم.

     

    موفقیت در این صنعت، با نگاه جهانی و برون‌مرزی پیوند خورده و خوشبختانه ما هم توی همین مسیر قدم ‌برمیداریم.

    اشتراک گذاری :
    نظر شما
    لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
    نظرات کاربران